Monday 18 October 2010

Waarom ik hou van martial arts


Wat is de martial arts? Wat is goed voor? Hoe werkt het helpen? Tegenwoordig, zijn meer en meer mensen deze vragen. Overwegende dat er voor de opleiding van martial arts zo populair vandaag - met name voor kinderen?

Martial arts heeft gewijzigde cursus dit mystiek, marginale activiteit beoefend in donkere kelders van hoofdzakelijk testosteron gedreven door jonge mannen van de activiteit van de familie kan participer.Ces dagen wordt gewaardeerd door de jongste kinderen naar oudere volwassenen.

Persoonlijk, ik begonnen met het nemen Taekwon-do te nemen toen ik 18.Maar ik viel in liefde met haar als een jonge enfant.Toutefois toen ik een kind was in de jaren zeventig, ouders kinderen in martial arts inschrijven. Kinderen spelen honkbal, voet bal en voet bal.

Maar hij was lettend Kung Fu theater elke zaterdag volgde het terug met de club na afdelingen kinderen die me aangetrokken. Bruce Lee had al als waar ik 6 was. Maar zijn legende leefde ons.

Klik is een keer succesvol in de geschiedenis van recente martial arts gebeurd.The Karate Kid is gepubliceerd in 1984.Après, alles is veranderd. Ouders die massaal naar karate scholen door het massaal.

Ze zagen in deze vechtsport film was niet wat is geleerd in de Cobra Kai karate dojo (dat wil zeggen waar de slechteriken oefenen in de film). Ze wilden hun kinderen worden omgezet door m Myagi hoe Daniel.

U ziet, martial arts, altijd training was discipline, respect, gevoel van eigenwaarde, focus en ontembare geest controle vraag.Voordat de Karate Kid, de meeste mensen gewoon gezien dat bestrijding van. Na begon ze te beseffen dat het was echt over de oprichting van karakter.

Dit een natte film scholen met enorm jonge étudiants.Le enige probleem dat is veel scholen hebben letterlijk geen idee hoe om kinderen te leren.Alle plotselinge ze gevonden in onbekende wateren, en de vloed kwam.

Tot overmaat van ramp, is veel scholen niet te beseffen dat ze moeilijker te veel dan goed. Toen veel scholen hebben een aantal studenten actief ongeveer 40 volwassenen 125 kinderen, moest ze veranderen de manier waarop die ze hebben enseigné.Mais veel niet.

Veel van deze scholen die gebruik hebben gemaakt van de oude methode van onderwijs waren sterke mensen, sterke en zwakke af te sluiten. Dit is omdat, zelfs als het een ongelooflijke en diepe karakter onderwijs, geïntegreerd rechts, het is gemaakt voor volwassenen.

Daar, is het gemaakt voor militair gebruik. Niet de meest ideale situatie voor kinderen vanaf de leef tijd van 3 jaar.

Maakt niet uit hoe veel vechtsporten caractères.Si bouwen kan leert u een 7 jaar de dezelfde manier als voor een belangrijke lessen van de 27-jarige zijn verloren.Wat erger is, is dat het helemaal niet leuk voor de kinderen en potentieel te gronde martial arts voor hen permanent.

Dit blijft nog steeds vandaag current.real die veel scholen bestaan nog steeds in een van de jaren 70 mentaliteit dat ik herinner me uit mijn jeugd.Instructeurs doorsturen naar beneden en leren wat werd doorgegeven aan hen. Zij volgen blindelings "traditie".

Ze stoppen niet om te denken dat de reden achter de oprichter van hun kunst, een muur van bak steen stoot niet sterker zijn vuist at all.Dat komt omdat hij probeerde te raken van een bak steen zijn gevangenis cel te verliezen, zodat hij. i ben dat bestand ontsnappen kan, maar het punt is dat de traditie achter iets kan of mag niet altijd wat het lijkt.

Het is belangrijk om te ontspannen van de tradition.Elle blijkt vaak enorme lacunes die gevaarlijk als beoefend door volwassenen en niet te vergeten de kinderen kunnen zijn.

Ik ben opgegroeid in Danbury, Connecticut, dat niet precies de gemiddelde straten van New York is.Maar ik waarschijnlijk nooit zou hebben in de dojos stijl "old school" zeventig als ik had genomen als een kind.

Ik begon nemen vechtsporten als een volwassene vanwege mijn liefde van oude fashioned films voltooid.Ik wilde Bruce Lee en Chuck Norris.

Maar als ik ging door en kreeg de beste heb ik gevonden een diepere reden voor waarom ik begon en voortgezet.Iets wat die ik had moeten voorkomen verborgen mezelf.Ik wilde een beter gevoel over mezelf.

Zie, ik was als een enfant.Ce is niet ongewoon gepest.De meeste kinderen tegenkomen enige vorm van pesten als waar ze in 3de graad.

Voor mij, het kon ik in .j ' was verlegen, psychosociale en proberen nieuwe dingen .j bang van de echte slechte gewoonte te geven totdat ik heb zelfs geprobeerd dingen ontwikkeld.

Ik begon martial arts, omdat ik dacht dat het zou me een gevechts mach ine die koker in hun broek maan zou tonen (hey, ik begon martial arts in de jaren tachtig) maar diep de mensen binnen wat ik ontdekte is de opleiding van krijgs kunsten kunt herstellen.

Als het niet was voor martial arts, die ik nooit college hebben zou, had nooit de moed om te denken dat ik zou kunnen op een werken andere dan dankzij de supermarkt griffiers werk heeft mijn leven veranderd.

Dat is waarom ik leren. it 'is de reden waarom ik bezit en voer Zandri martial arts in Brookfield Center. it' is de reden waarom ik andere eigenaars van school overal in de wereld uit te voeren van de beste scholen helpen.

Ik vind het slechten van misvattingen van de mentaliteit van martial arts 'old school "Erkenning" liefde tonen mensen onze rijke .j karakter opleidings programma' liefde mensen te laten zien hoe martial arts kan geven het kind bovenmenselijke shyest confiance.Comment een kind met ADD/HD van hun genees middelen kunnen helpen.

Meer dan dat, ik hou van zien mensen genieten van réellement.Il is niets meer verheugend om te zien de absolute persoonlijke empowerment van de opleiding van martial arts.








Mike Brooks bezit en exploiteert martial arts van de Zandri.Ils gratis informatie en bronnen op het gebied van de veiligheid van Zandri enfants.Blog http://zkick.wordpress.com biedt hulp programma's die op dit en andere onderwerpen over ouderschap en enfants.Parents beveiliging zijn welkom gesprek (203) 775-7150 kinderen veiligheid hotline te krijgen gratis advies.


No comments:

Post a Comment