Saturday 13 November 2010

De stijlen van de krijgs kunst te verzwakken?


Ik vraag me af elke keer als ik denk dat de martial arts down hill. Dit is het argument voor - je kunt niet leren dat uw leraar weet. De studenten leren op zijn beurt alles wat die u weet. En het gaat. Binnen een paar generaties is daarom veel details van de krijgs kunst verloren.

Het is dus tijd om sommige mensen boos.

Ik denk niet martial arts zal Hill, als een geheel. Maar ik denk niet dat er een zeer gevaarlijke tendens, die een bedreiging vormt voor de kwaliteit van het onderwijs van martial arts is.

Voordat u alles en beledigen sommige van u, laat me vertellen dat je gewoon een beetje op mijn opleiding: Ik gebruikte om een middelbare schoolleraar.En ik denk dat was een goede .j had hoge normen, maar de kinderen vonden me.Et die ik gaf zichtbaar résultats.Résultats.

Dus, waarom ik kom aan vechtsporten full-time schrijven?

Er zijn een veelheid van redenen - variërend van onaanvaardbare administratieve praktijken aan mijn verlangen om de martial arts in mijn schrijven.

Een van de belangrijkste redenen die ik de voorwaarden leerde waren verschrikkelijk....

De grootte klasse van de martial arts

Op een gegeven moment had ik 237 studenten op mijn vel rouleau.Cela betekende op hetzelfde moment, ik me leren 51 middelbare scholieren in een klas die 36 kantoren.

U hoeft de wiskunde.

Ik weet wat je denkt over nu...

Keith, is uw wraak op openbaar onderwijs te maken hebben met martial arts?

Nou, is het een "ding van de nummers".En in een minuut ik sluit aan bij het onderwijzen van vechtsporten. i promets.Vous u kunt zien, was ik een leraar van de taal.

Als er niets anders, het onderwijs is het organiseren van een groot aantal studies dankzij zijn tal van studies over het effect van de grootte klasse apprentissage.Comme grootte klasse datum, het bedrag van leren is mislukt.

Bijvoorbeeld, als leraar heeft 15 studenten een uur en besteedt heel wat vragen een persoonlijke reactie tijd, kan de student acht maal in een periode hebben ontmoet.

Acht direct contact met de taal- of acht kansen om te verhuizen naar het juiste gevoel op de instructeur de praktijk.

Dubbele klasse 30 kinderen en elke student kunnen slechts vier oraal contact met de taal in een dag. Niet alleen dat, de leraar moet meer tijd bij het beheer van de klasse als de aantallen verhogen. maximaal 50 grootte klasse studenten en u tevreden als elke student krijgt een kans om te produceren.

[Leraren hebben het vinden van methodes, zoals de werkgroep of RPR, op zoek naar manieren om studenten meer contact met de taal.][, Het alleen is niet geïndividualiseerd verklaring.]

Als uw vechtsporten klassen tof, is uw opleiding klein

Vanwege deze houding van de "cram meer studenten meer maken geld", de kwaliteit van het openbaar onderwijs van de onderwijs- en vechtsport valt.

In de dojo betekent meer studenten meer college geld.En in het openbaar onderwijs ontvangt districten regering geld op basis van het aantal zetels koppen vullen.

Het resultaat is hetzelfde.

In de martial arts, moedig ik meer kleine maten van zijn ik liever de hoofd leraar aan het onderwijzen van de klasse.Geef me een garage met zes studenten tegen een dojo met 45 klassen voor studenten, en ik kan u zeggen dat de studenten meer aandacht van de instructeur bij de bovenkant krijgen.(Obvious, rechts)?

Ik kan niet spreken voor andere martial arts, maar in de wereld van JKD, merkte ik het patroon.De verklaring van de beste JKD vindt u in de kleine klassen.

Geef me een JKD instructeur die beschikt over een net werk van scholen, en ik zal u een systeem dat is aangetast.Toon mij een JKD gerelateerde instructeur die bevorderlijk is voor mensen na het nemen van een intensieve seminarie, en ik zal je laten zien op CA die is het niet waard het papier wordt afgedrukt.

[Niet te verwarren met "Deelnamecertificaat" seminaries.]Dit zijn de herinneringen van nice.Mais krijgen gecertificeerd instructeur na minder dan twee jaar van de opleiding worden...Zucht.

U kunt leren martial arts

Dit betekent niet dat je kunt niet leren in deze situations.Dans openbaar onderwijs, ik was nog steeds studenten beweging om vreemde taal in hun beroep.En altijd krijgt u waardevolle informatie van een school van martial arts van vee-cursussen.

Het onderwijs van de ideale situatie is niet, maar u kunt nog steeds leren.

Helaas, er zijn mensen die het barsten zal besteden.Ze gaan zonder echt leren als reden nummers, dit is gebonden aan gebeuren.

Wereldwijd JKD, ontmoet ik instructeurs altijd, doen niets, dat lijkt op JKD beginselen geldig.

Nu u dit artikel hebt gelezen, dat een mogelijke reden verkregen op deze manier.

Martial arts - volgestopt klasse

Vergeet niet om de téléphone.Vous align gefluister van kinderen ruimte classe.Vous een feit van de geschiedenis in het oor van de student in de eerste rij.

Deze stille student dan geschiedenis, geheugen, in het permanente geheugen, kind suivant.Chaque kind oor doorgeven aan de geschiedenis van de suivante.Au tijd waar we aan het einde van de regel komen, het verhaal is alles behalve onherkenbaar.

Een zo veranderd.

U kunt beweren dat ieder kind geschiedenis zijn propre.Mais heeft, ze kunnen ook het verlies van sommige zeer belangrijk, zelfs cruciale punten langs de weg.

Dit is hoe ik zie net werk middelbare scholen.

Natuurlijk, bezoeken hoofd-instructeur af en toe, een controle op de place.Ce is niet genoeg.

Ik zou liever hoofd-instructeur afdalen van student tot studenten, het "verhaal" verandert een beetje ligne.Si, de leraar kan kiezen gemakkelijk bewerken doeleinden voor het individu.

Of de leraar kan een onmiddellijke correctie, ervoor te zorgen dat de geschiedenis van de "smaak" hetzelfde blijft.

Training in uw eigen handen te nemen...Grote klassen bereiden zelden de student voor een straat réel.Vous strijd moet leren met je eigen handen nemen.








Strike gratis ebookletKeith is de auteur van verschillende boeken van martial arts, ebooks en ebooklets.Vous zal vinden op:

Publicatie Kerwin Benson.(Gratis Ebooklets, strips, enz.).

Pascal leert vechtsporten aangezien het dicht bij 30 middelbare school onderwijs in 2000, tot een schrijver laat ans.Il voltijds martial arts.


No comments:

Post a Comment