Friday 12 November 2010

Martial arts - de hobby vaneen


Martial arts, karate, is een van de hobby van de meest leuke en warmer. Het begon toen Bruce Lee ons met zijn heldere benadering voor de sport leidt. Er was een tijd waar mensen niet iets over de martial arts wist. Het was de beroemde Bruce Lee begon alles, en sinds die tijd, het scenario van de wereld is veranderd. Bruce Lee is nog steeds bekend als beste martial artiest ooit gekend voor de mensheid. Bruce Lee, met haar unieke technieken en opzichtig, slagen had gemaakt van andere wereld en betaalde de martial arts ' ja in de menselijke geest.

Deze kunst is zeer beroemd geworden en hij werd aan de spits in de jaren zeventig, en binnenkort ook in de jaren tachtig, dan gek voor deze kunst experts en iedereen rond de wereld in de wereld begon oefenen, zelfs nadat de mysterieuze van Bruce Lee.Bientôt, aan het eind van de jaren negentig dood, opwinding stierf vandaag heel weinig mensen praktijk vechtsport, maar de essentie van zijn rechts macht nog in leven is, en hij kan nooit sterven.

Ik ben gek over deze hoge activiteit, en toen ik begon te oefenen ik alleen een tiener was, en sindsdien tot vandaag, ik doe deze kunst als om het even wat.Dit is mijn beste kunst hobby.Ces niet op enigerlei wijze impliceren, zou schaden entourage en houden schoppen en ponsen. U moet rustig en koel en u moet uw kunst onthullen wanneer wil en er een reële behoefte, is tenzij er een noodzaak voor zelf verdediging, u moet niet onthullen uw voltooide Valour kunst.

Er zijn veel hobby's, maar als je een martial arts als hobby dan krijgt uw gezondheid beter, u kunt iets leren, en het is echt heel belangrijk voor een persoon om te leren iets in het leven dan het afval van zijn leven. Dit zijn is geproduceerd elk jaar toen ik jong was en wist niet dat alles over het leven, maar ik wilde leren martial arts en dan is het al begonnen sinds die tijd. Ik heb verzameld vele prijzen en binnenkort de arts werd mijn obsessie met ultieme en tot vandaag, ik kan niet komen tot het.

Het is waar dat veel mensen niet begrijpen deze mystieke kunst, maar mensen die begrijpen deze kunst tegen elke prijs zal respecteren.Ja, ik heb respect voor en in de martial arts, mijn professor martial arts vertelde me om respect en neem respect en dat is iets dat iedereen moet suivre.Vous moet kalm en zachtmoedigen altijd iets te bereiken in de vie.Toutefois, enkele deskundige artsen lijken niet op de hoogte van dit probleem, werden zij rowdies, velen zijn toegetreden tot de maffia en sommige professionele moordenaars zijn geworden.Dit is onjuist, hoeft u niet te bekommeren om het even wat bij martial arts de. it is van s. best en de hele wereld vechtsporten als een hobby.

Als u ontdekt dat deze fysieke Kunsten, leert u de discipline van het leven, dat zeer belangrijk voor iedereen in de wereld is.








Chris heeft al profiteren van het schrijven van artikelen voor bijna 3 ans.Venez en haar meest recente bezoeken aan http://www.menssockshome.com/, die helpt mensen vinden van de beste informatie over de mannen sokken met beoordelingen en gidsen om u te helpen bij het zoeken naar sokken.


No comments:

Post a Comment