Saturday 6 November 2010

Voordelen van martial arts - draken, tijgers en slangen - Oh My!


Dit jaar, woonde ik verschillende rock openlucht concerten.

Ik hou van deze gebeurtenissen, niet alleen voor muziek, maar omdat ik een mensen watcher ben.Ik denk dat u zo veel leren door observatie, bent u het eens? dit is het type van martial waarneming dat je een voordeel van martial arts geeft.

Dit laatste concert, merkte ik tatoeages - veel tatoeages.



Opmerking: Dit artikel gaat niet om of ik persoonlijk graag tatoeages of niet.Dat is niet relevant.Laten we niet praten over als ik van body art goedkeuren.

Ik merkte op een curieux.Il-fenomeen heeft veel tatoeages waren "martial smaak" YH ' zag symbolen van yin yang Dragon zwaarden, sai, tijgers, sloeg, slang zwart .Est - wat je bent me nu af dat tatoeages te maken hebben met het verkrijgen van een voordeel in de martial arts?

In de eerste plaats proberen om deze vraag te beantwoorden:

Waarom deze mensen hebben vechtsporten tatoeages?

Als u dat beantwoorden kan, misschien zul je er vanaf de rand van de andere in de martial arts:

Zijn ze laten zien wat ze hebben kennis van krijgs kunsten? als dat het geval is, geweldig!Ik kon gebruiken het nuttig voor mij zo veel avancé.Pas voor hen - waarschuwing.

* Misschien ze hebben geen enkele opleiding en proberen om te kijken hard.Ik herinner me de scène in één van ' terug naar de toekomst "films, waar het kind met de renner snel hand schoen cache verrijkt, als" echte pest koppen "het invoeren van de mout winkel."Hand schoenen en tatoeages kunnen gaan naar het "vinden" moeilijk, dat ik neem aan dat....

* Deze tatoeages gerelateerde martially vertegenwoordigen vechtsporten clubs die zij tot behoren, militaire aansluiting of gewoon herinneringen van een nacht, toen ze echt echt dronken waren?

Als u de redenen voor tatoeages ontdekt, moet u wellicht een martial voordeel.

Hebt u een grote groep van mensen die duidelijk "iets reclame" voor vous.Le teken is er - u moet kunnen begrijpen wat je leest.

VechtsportenVerontschuldiging:

I'm sorry als mijn opmerking over boos tatoeages vous.Je ben gewoon u enkele van de redenen waarom "Ik" niet ai.Je ben om te zeggen om het even wat u niet kondigen.. vertellen doen. wat het ook is dat je wereld zeggen. sommigen van u wellicht uw "merk" gunstig verborgen op... Nee, niet... Vertel mij uw private label.

Wij zijn niet deze fin.Soulignant sommige martial kunstenaars hun geheimen op zijn arm is niet bedoeld onthullen om het beledigen van YH ' probeert u bewust maken van de voordelen van martial arts u kan achterhalen.








Als u wilt dat klaar te zijn voor iedereen en alles in een gevecht, hebt u veel dingen te overwegen - start hier met mijn nieuwe gratis ebooklet: Combat Street - klaar voor iedereen en om het even wat

Hier is een site over ponsen harder en sneller - gratis Punch verwoestende ebook.

Keith Pascal is een vechtsport schrijver en leert vechtsporten voor 25 jaar.


No comments:

Post a Comment